Summa sidvisningar

fredag 27 januari 2017

Finish it up Friday!!






Godmorgon Sverige och övriga världen!!

Åter har det blivit fredag denna veckodag då jag försöker få klart något alster och visa upp här på min blogg.
Denna tradition har nu pågått ett par år och då varje fredag även om jag varit ute och åkt!!
Det är ett jätte bra sysätt att få klart hela sitt arbete....har ni testat?? Gör gärna det ett bra sätt som sagt att komma igång och sy och också bli klar med sitt arbete.








Även till idag har det blivit en löpare 30x100 cm eller ca 12x39,5 inch som jag sytt av liten bit kvar ...och nu är den lilla biten är nu helt slut och det blev inte ens en remsa kvar till scrapslådan .så jag känner mig väldigt nöjd!!
Dukvadd har jag satt emellan och quiltat med både Aurfil och Magnifico tråd.


Till denna fredag länkar jag till Amanda Crazy mom och Sarah med sin blogg Confessionsofafabriaddict.
Häng med dit när de har öppnat bli inspirerad och njut av allt vackert!!

Önskar er alla en härlig fredag !!!kram Bambi💝💝

4 kommentarer:

Shauna sa...

The table running is beautiful, I love the colors.

Gemini Jen NZ sa...

Ooh, that is beautiful in the blue and white - I love it!

em's scrapbag sa...

Very nice! Good job!

Catarina C sa...

Så fräsch och fin din löpare blev! Kram