Summa sidvisningar

måndag 30 januari 2017

Välkomna till veckans Visa och Berätta måndag!!






Helgen har bestått av lite olika saker långa promenader i lördags i det soliga och sköna vädret. Igår blev det sömnad hela dagen då det var regn och rusk.Det känns så skönt att förena nytta med nöje.Men skall jag vara helt ärlig så fick allt min symaskin lite besök i lördags också.

I höstas var jag tidigt ute med jul alster och nu skall jag inte vara sämre än att jag skall vara ute i god tid också till påsk. Så därför tänkte jag visa er en liten påsk löpare idag som jag sytt med stjärnor av remsor från en Jelly Roll och denna tyg bunt gick i himmel och havets färger men även lite gulgröna. Ni som följer mig här då har ni sett dessa stjärnor tidigare då jag sytt en hel del arbeten med detta mönster. som sagt så har då en påsk löpare blivit klar till denna måndag .







 Storleken på löparen är 30x85 cm eller ca 12x33,5 inch.Tråden jag använt kommer från Anna och då Aurfil samt Magnifico och duk vadd har jag satt emellan. Flera arbeten med samma mönster:



















7 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar stjärnor och de gula lyser fint precis som solen i dag.
Lolo

laila sa...

Underbara stjärnor, den gula var ju toppen.

Quilt och Söm sa...

Jättefina alster och duken gör att man längtar till våren!
Kram

2ne sa...

Mange flotte stjerner her :-D

MissSewing sa...

I love this pattern! Especially the table runner is very nice! Thank's for sharing by Modern Patch Monday! Best regards, Christiane from the Modern Quilter Cologne

yanmaneee sa...

nike shoes
yeezy shoes
nike air max 95
jordan shoes
moncler coat
jordan shoes
yeezy boost 350
golden goose
nike air max 2019
longchamp

feashason sa...

Read Full Article m5z73v8h83 best replica bags replica bags aaa quality replica bags dubai navigate to these guys j0c46o7w29 replica bags high quality like it g1f77w7g22 louis vuitton replica replica bags and watches