Summa sidvisningar

måndag 14 november 2016

Välkomna till veckans Visa och Berätta måndag!!




Hej alla ni som länkar och läser min blogg idag!!

Nu har vi en ny måndag och ett nytt Visa och Berätta och jag hoppas ni vill vara med och inspirera även denna måndag . Många av er har varit och sytt med sy vänner i helgen precis om jag har gjort och det finns där massor av vackert att länka hit med idag. Även alla ni andra med bloggar var än i världen ni bor så vet jag har mycket fint att visa upp och inspirera mina läsare samt även lilla jag med.

 Hur som helst har jag varit en av inspiratörerna i Kulans lokaler denna helg och en av teknikerna jag visade där var det som jag tryckt på i många veckor här på min blogg ...Cathedral Windows tekniken och sytt på symaskin. Denna kudde var då en av alla arbeten jag hade med och visade upp den får bli min inspiration till ER här idag och faktist så tycker  jag riktigt  mycket om den själv också.







Alster i samma teknik jag visat tidigare....



Löpare!!

Samma mönster och löpare från ett Charm Pack!!


Grytlappar i Silver!!


Mera grytisar!!






Mug Rugs från en candy!!


Samt tillslut kudde och från en candy!!

Varmt välkomna!!

9 kommentarer:

Pam sa...

The Catherdral window technique is so interesting and unique. I especially love the pink pillow.

LoNiPe sa...

Verkar vara en rolig teknik det där, ser himla avancerat ut. Kudden överst hade gärna fått bo hos mig;) Må så gott!

Tu-Na Quilts sa...

Greetings from North Dakota USA. This is the first time I've joined your linky party. Thanks for hosting it. Your cathedral window is beautiful! Did you also make all the other items pictured? I've never tried a cathedral window yet but it's on my list of "must makes" for sometime. Thanks for the inspiration.

Quilt och Söm sa...

Jag har lärt mig "falska katedral fönster" . Dina r väldigt fina och jag tror kudden överst är min favorit.
Kram

Elin sa...

Her er mykje fint! Finst det ein tutorial på "falske katedralvindu"? Har så lyst å prøve...
Takk for god inspirasjon kvar veke!

Britt-Inger sa...

Är det samma teknik som Jennie på Missouri Quilt Company visar? Jag har kollat den filmen ett par gånger och det lockar verkligen att prova på den.

Christin sa...

Snygg! Jag hade också tänkt testa den teknik som visas på Missouri Quilt Company, och är nyfiken på om dina alster är i samma teknik. jag blev väldigt inspirerad av kudden, precis min smak.

yanmaneee sa...

hermes handbags
moncler jacket
jimmy choo shoes
nike air max
nike air max 95
louboutin shoes
supreme hoodie
canada goose
balenciaga
stephen curry shoes

Anonym sa...

bape
off white nike
supreme shirt
yeezy
yeezy 380
moncler
off white nike
birkin bag
yeezy
off white